maandag 6 oktober 2014

Hoe iemand 5000 Euro verdiende met niets doen.     



Daar kunnen we snel en simpel over wezen. Dat verhaal doet de ronde op Internet, mensen die met "niets" doen steenrijk zijn geworden, of hoe JIJ met niets doen steenrijk kunt worden............

Het KAN niet, voor elke cent die er op te rapen is op het Internet, moet moeite gedaan worden, soms heel veel, soms (bijna) niet.

Maar er zijn zat mogelijkheden om geld te verdienen via Internet. Ikzelf ben al jaren actief in de "Affiliate Marketing" , procentjes van de omzet verdienen door het verwijzen van gebruikers (of liever, kopers) van bepaalde artikelen of diensten naar de website van de verkoper of aanbieder van het artikel of dienst.

Dat "Gaat leuk" , maar ik woon nog STEEDS in die Vinex woning in Almere, ga nog elke dag met de trein naar mijn werkgever, en draag nog steeds kleding van niet-designers. Mooie verhalen, her en der op het Internet, maar ze zijn gewoon NIET waar.

In dit Blog probeer ik je hand in hand te nemen, zodat je wel wat "extra inkomsten" kunt genereren, nogmaals, geen duizenden Euro's, maar een leuk zakcentje waarmee je in het gunstigste geval één keer per jaar (extra) op vakantie kunt gaan.

Niets moet , alles mag.


Het zijn TIPS die ik je op dit Blog aanreik, geen garantie's, maar door de ervaring in de affiliate marketing heb ik nogal een behoorlijk inzicht verkregen over hetgeen lucratief is, en wat je moet laten liggen. Verder zijn er kleine tips en truukjes waarmee je IETS meer inkomsten kunt genereren als bij Affiliate Providers, gewoonweg , omdat ik weet hoe het kunstje werkt.

In dit Blog worden "kansen" en "mogelijkheden" geboden, het is helemaal aan jezelf of je er iets mee doet. Jij beslist, maar ga mij later NIET zitten verwijten dat ik bepaalde bedragen beloofd heb, en jij ze niet hebt gekregen. IK kan er niets aan doen dat zaken niet lopen, of verkeerd gepromoot worden. 

Doe er je voordeel mee !

Bekijk de rest van de artikelen, hier en daar wordt uitgelegd hoe affiliate marketing werkt, wat er van je verwacht wordt. Maar staat het natuurlijk vol met "gelegenheden" om je rekening een KLEIN beetje te spekken.

Heel veel succes, en dit is een interactief Blog, dus vragen, commentaren, opmerkingen en nadere uitleg, daar kan altijd om gevraagd worden. Met de antwoorden (van ondergetekenden of participanten) kunnen jij, en je mededingers hun voordeel doen.

Succes ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten