maandag 6 oktober 2014

Als blijk van goede wil

Ja, mooie woorden allemaal, gratis geld verdienen, alleen maar bukken, extra zakcentje....maar waar is het bewijs ?


Wel, hier :

Al sinds jaar en dag staan er diverse gokkasten op het internet, het enige doel van deze op exotische eilanden gevestigde bedrijven, is het uit je zak kloppen van je poen, en wel zo snel mogelijk, natuurlijk.

Maar ja, DAAR zitten we niet op te wachten, dus hebben we deze constructie gevonden, of het nu een foutje is in de opzet van de website, een administratieve "glitch", of dat het doelbewust opgezet is door de exploitant van deze site, dat doet allemaal niet ter zake. Het werkt. vraag me niet waarom, maar het DOET het gewoon.

Hoe het werkt :


Je geeft je op bij de website, als "speler" op één van de gokkasten, je geeft je gegevens, en gaat blij zitten spelen, zonder ook maar een dubbeltje uit te geven, met de 50 gratis speelpunten die je dagelijks kunt gebruiken.

Ééns in de week (en bij ons is dat ALTIJD op dinsdag) ontvang je een EMail bericht van de exploitant dat je 20 Gratis Credits hebt gekregen. Deze kun je dus gebruiken op één van de gokkasten naar keuze. DUS ga je fijn zitten spelen met je gratis gekregen punten. het enige verschil met de Dagelijkse 50 Gratis Credits, is dat ALLE prijzen die je wint, uitgekeerd worden op je (Paypal) rekening ! 

Bla,bla,ja,ja....


Natuurlijk....als iemand anders DIT tegen me zou zeggen, zou ik hem zonder meer op laten nemen in een inrichting :-) maar ik kan niet meer dan overtuigend bewijs aanvoeren dan een kopietje van mijn "uitbetalingsbalans" ....

Zie hier :


Meer kan ik er niet van maken, nogmaals, nog net geen nieuwe Mercedes, maar het is gevonden geld, en alles is "gewoon" op mijn paypal rekening gestort. Misschien kunnen we een van de mede-winnaars zo ver krijgen dit te beamen in een reactie op dit Blog, dus ? Dames en Heren Winnaars ?

Natuurlijk wil je weten welke website dit is :-) Wel , hier is een link naar die site, ga eerst eens Gratis spelen, en besluit DAN pas of je,je op wilt geven als lid. Je hoeft NIET te storten om in aanmerking te komen voor de gratis 20 echte speelcredits per week.


Succes ! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten