maandag 13 oktober 2014

Gamesite ? Kassa !

Of : Hoe je beste vriend jouw helpt, en jij hem (of haar)


Gamesites.... "ik speel geen spelletjes" , "Mij zul je er niet zien" , eigenlijk roepen mensen altijd dezelfde dingen als je over TWEE dingen begint op Internet, Sex-site's en Spelletjes sites waar je voor moet betalen.

Ja,ja, en ondertussen bijna een dagtaak aan het "niet zichtbaar maken" van al die spelletjes meldingen op Facebook.....ze worden dus duidelijk WEL gespeeld. Wij weten wel beter.

Spelletjes zijn van alle dag, bijna iedereen speelt wel eens een of ander spelletje in een verveel-momentje. en daar kun JIJ en een (goede) vriend of kennis je voordeel mee doen.....;-) 

Laten we zeggen dat er gamesite's zijn die je 60 Euro betalen (jawel!) voor elke speler die zich aanmeld, waarom zou je dat bedrag niet delen ? Heel simpel gezegd, je betaald je vriend,of kennis een gedeelte van het bedrag wat jij ontvangt voor de nieuwe (betalende) speler. Die speler krijgt in VEEL gevallen nog eens een "bonus" van zo'n game-site die gelijk staat aan de inleg.

Voorbeeldje :

De gamesite betaald JOU 60 Euro voor een nieuwe speler, JIj betaald (laten we zeggen) 30 Euro terug aan de nieuwe speler, de nieuwe speler schrijft zich in op de site, stuurt jou daarvan een kopietje, (een screendump, of zo) zodat jij weet "wie,wie is". Vervolgens krijgt die speler een bonus, in sommige gevallen vastgelegd, in andere gevallen een bonus van 100% van de inleg.

De nieuwe speler gaat (desnoods) met het door jou terug betaald geld een account openen, of een deel daarvan, en krijgt de bonus van de game-site EN de hoeveelheid geld die je samen afgesproken hebt. Game-site blij, Nieuwe speler blij, en jij natuurlijk ! 

Maar.......


Als je 5 kliks per dag op zo'n gamesite hebt, en één daarvan geeft zich op als lid, is je "clickratio" 20% en dat is VEEL te hoog... de beheerders van de game-site hebben direct in de gaten dat ze "gepiepeld" worden, dus is het zaak om veel meer kliks te organiseren dan ze eigenlijk krijgen, alleen maar om de ratio naar beneden te krijgen. Een beetje zoals : door de bomen het bos niet meer zien.... <Dikke vette knipoog>

Extra kliks kun je heel goed genereren door het gebruik van programmas zoals TweetDeck, om te tweeten. Aan de andere kant van Twitter staan namelijk altijd wel een paar systemen die de links direct openen, en computers van gebruikers zonder tussenkomst van die gebruikers doorstuurt naar de site (klikje erbij !).

Hier aan deze kant hebben we een programaatje geschreven wat dat helemaal zelf kan regelen op Tweetdeck, stomweg om de drie minuten een advertentie versturen uit een tekstbestand met daar de link van de betreffende site gekoppeld... kijk maar eens op Twitter, en volg @247robby (Who else ?) dan begrijp je wat ik bedoel, later zal ik meer vertellen over dit script en het misschien wel beschikbaar maken voor hen die er belangstelling voor hebben. We hebben tenslotte afgesproken dat ik je ga helpen een zakcentje bij te verdienen, daar hoort het script gewoon bij. 

Proberen of het werkt ?


Dat kan.

Voor onderstaande site mag ik geen reclame maken in het Nederlands, vraag me niet waarom, maar het heeft te maken met allerlei Nederlandse wet- en regelgeving. Maar laten we zeggen...... "for test purposals only" 

Als JIJ bij MIJ aangeeft dat je,je ingeschreven hebt als lid (door middel van een EMail, privébericht, of desnoods een WhatsApp bericht) dan betaal ik je 40 euro terug ! (Op je later te verstrekken bank- of gironummer, paypal mag natuurlijk ook !) 

Maar :

Ik betaal je die 40 Euro pas, als IK de poen van de site heb gevangen, en dat kan soms wel oplopen tot 2 maanden voordat IK mijn geld heb, daarna zal ik jou z.s.m. betalen.

Gebruik onderstaande link om je aan te melden bij de site, en er 40 Euro voor terug te vangen :





Veel succes en tot betalens ! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten